Uczeń |
odczytać z mapy turystycznej przebieg szlaku turystycznego i wymienić ciekawe miejsca znajdujące się na jego trasie, |
ocenić stopień atrakcyjności danego waloru turystycznego, |
wyjaśnić fakt zróżnicowania wielkości bazy noclegowej w różnych regionach turystycznych Polski, |
zaprojektować wycieczkę po najcenniejszych walorach turystycznych wybranego regionu na podstawie mapy turystycznej oraz folderów, |
przedstawia i ocenia walory turystyczne własnego regionu, |
uczeń odczytuje informacje o regionie wykorzystując różne źródła informacji geograficznej, |
opisuje walory turystyczne (przyrodnicze i poza przyrodnicze) własnego regionu, |
ocenia walory turystyczne własnego regionu, |
wymienia czynniki wpływające na rozwój turystyki, |
poprawnie dobiera mapy w celu uzyskania szukanej informacji, |
poprawnie czyta mapy, |
poprawnie czyta mapy, |
samodzielnie uczy się, |
współpracuje w grupie, |
samodzielnie zdobywa informacje z różnych źródeł (materiały przygotowane przez nauczyciela). |